logo

Çağrı Bilgin Tarot Falı, Katina Aşk Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf

Çağrı Bilgin

ne zaman online olacağımı bilemiyorum

Hakkında

Severek yapılan tüm işlerin başarılı olacağına inan yorumcu 10 yıldır sevgi ve heyecan ile takipçileri ile buluşuyor.Takipçilerinin yaşamlarında sır kalmış ne varsa açığa çıkartmak ve yollarına ışık tutmak için binnazabla.com`da sizleri bekliyor

Rozetleri
Uzman Yorumcu

Tarot Uzmanı

Uzman Yorumcu

Katina Uzmanı

7.YIL

7 Yıl

Uzman Yorumcu

Kahve Uzmanı

Tarot Falı




Başarı %98 Kredi 3000
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 51 dakikada yorum yapıyor.
04/05/2013 tarihinden beri 1582 tarot baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • çok güzel, harika bir yorum ..
    05.01.2021
  • Çağrı bey çok teşekkür ederim insanın kalbine kadar okuyorsunuz size hayranım. Neler olacak bende bilmiyorum inşallah iyi haberlerle gelirim size...
    05.01.2021
  • her zamanki gibi yüreğime o kadar iyi geldi ki yorumun.. çok teşekkür ederim, iyiki varsin
    25.12.2020
  • mükemmel
    20.12.2020
  • bu hayatta belkide en çok değer verdiğim insanlarin başındasin. seni çok seviyorum çağrı abi, Allah senden razı olsun, kendine çok iyi bak. gorusuruz
    02.11.2020
  • İkinci defa baktırıyorum Çağrı Bey'e. ilk falım için 5 aylık bir süre içerisinde olacak bir takım olaylardan bahsetti. ilk 3 ay için bahsettiği olaylar çıkınca (ki 1 tanesi var ki gerçek dışı gibi gelmişti bana ama gerçekleşti) bir daha baktırmak istedim. Bu kadar özenli ve lafı gevelemeden yorum yapması çok hoşuma gitti, sadece gördüğünü söylüyor ama olumsuzda da hazır olun, ÇAT diye yüzünüze vuruyor. Her zaman online olmadığı için "Yorumcu online olduğu zaman bana bildir" seçeneği seçili olsun :)
    27.10.2020
  • rehberim...akıl hocam.. seni çok seviyorum çağrı abi
    16.10.2020
  • her zaman olduğu gibi mükemmel detaylı bir şekilde açıklayıp içime su serpti . çok teşekkür ederim
    11.10.2020
  • çok teşekkür ederim ağzınıza sağlık
    10.10.2020
  • çok teşekkürler abicim. umarım herşey olumlu olur. detaylı özenli yorumun için çok teşekkür ediyorum. yüreğine sağlık
    29.09.2020
  • çok teşekkürler. çok ince detayları görüp söylüyor ve her dediğini yaşıyorsunuz. mutlaka kendisinin eşsiz yorumunu deneyimlerin derim ! efsane!
    25.09.2020
  • Çağrı bey ,teşekkür ederim bir önceki yorumunuzda aranızda ev bahsi geçecek demiştiniz gerçekten anlattığınız süpriz gibi bir ev durumu oldu. Bazen anlattıklarınıza inanmak çok zor gelse de artık birşekilde fark ediyorum ki herşey sizin anlattığınız gibi. İnşallah bizim için hep dilediğiniz iyi dilekler de gerçek olur birgün , sevgiler iyi ki varsınız.
    24.09.2020
  • Evet bugun olumsuz yorum aldim yalan yok ama bu cagri beyin yalan söylediği anlamına gelmiyor :) guzel tespitleri olan biri ama hazırsanız yorum alin :)
    24.09.2020
  • muhteşem ötesi bir fal yorumu aldım kendisinden . müdavimi oldum diyebilirim çünkü yorumları ruhumu rahatlatıyor, terapi gibi geliyor ve oldukça detaylı açıklayıcı yorumlar yapıyor. mutlaka kendisinden yorum almanızı tavsiye ederim. fevkalade bir yorumcu.
    23.09.2020
  • mükemmel harika.
    22.09.2020
  • çok teşekkür ederim çağrı abi. sağol Varol. her zaman dediklerin çıkıyor ve söylediklerini can kulağıyla dinliyorum. her dediğin tek tek gerceklesiyor.eminim bugün ki söylediklerinde çıkacak. inşallah herşey güzel olur. iyiki seni tanımışım ❤️
    22.09.2020
  • tabiki her zamanki gibi mükemmel bir yorumdu .ve dediği herşeyi harfiyen yaşıyorum. bazı söylediklerinin üzerinden daha saatler bile geçmeden gerçekleşiyor. gerçekten muazzam bir yorumcu ve sezgileri inanılmaz derecede güçlü. mutlaka eşsiz yorumunu deneyin. eminim sizde bayılacaksınız. kendisi hakkında olumsuz yorum yapan kişiyi kınıyorum çünkü çağrı bey muhteşem biri ve çok özel hisleri var.. çok seviyorum kendisini. falınızda olumsuz seyper bile görse bunu güzel bir dille açıklıyor. dürüst ve özenli bir yorumcu...
    16.09.2020
  • çağrı beye yıllardır danisiyirum ve bu zamana dek ne dediyse hepsini tek tek yaşadım. gerçekten çok seviyorum kendisini. ne zaman kendimi sıkkın hissetsem hemen onun yorumuna danisiyirum. çünkü beni her zaman doğru yonlendirecegini çok iyi biliyorum. açıklayıcı özenli detaylı yorumlarıyla içime su serpiyor. birisi aşağıda kendisine çok saygısızca bir yorum yapmış. cidden okuyunca çok şaşırdım. çağrı bey bu saygısızca yorumu haketmiyor. olumsuz şeyler duyunca haksız yere eleştirip ağır laflar kullanacaksanız kendisine fal baktirmayin . çünkü kendisi pembe tablo çizmez.
    16.09.2020
  • Hayatımda bu kadar kötü bir fal yorumlayan biri ile ilk kez karşılaşıyorum dediğiniz hiçbir şey anlaşılır değil hiçbir şey anlamadım ve geçiştirdiğinizi düşünüyorum açıkçası
    14.09.2020
  • çok teşekkür ederim abicim. seni çok seviyorum ,her zaman bana destek olduğun için sana minnettarım. Allah senden razı olsun abicim. iyiki varsın.her dediğini yasiyorum. mükemmel sezgilerin var.
    14.09.2020
  • anladım. tamam abicim. dediklerinde haklısın. dediklerin her zaman çıkıyor . teşekkür ederim
    11.09.2020
  • çok teşekkür ederim . her zamanki gibi güzel detaylı bir yorumdu ve zihnimdeki karışıklıkları gideren bir yorumdu. çok beğeniyorum yorumlarını. iyiki kendisine baktırmışım. çok seviyorum çağrı beyi
    11.09.2020
  • Daha iyi olabilirdi :(
    11.09.2020
  • kendisi bu sitenin en iyisi ! dedikleri her zaman çıkar ! mutlaka kendisinden yorum alın . !
    10.09.2020
  • Çağrı bey, çok teşekkür ederim. Yorumlarınız zaten inanılmaz derece isabetli oluyor, manevi olarak da çok destek oluyorsunuz. Allah’a emanet olun iyi ki varsınız.
    01.09.2020
  • teşekkür ederim
    01.09.2020
  • çok sağol abicim. Allah senden razı olsun. yorumlarını her okuyuşumda içime sular serpiliyor ve rahatlıyorum. çok teşekkür ederim sana.
    31.08.2020
  • yine hep olduğu gibi mükemmel bir yorumdu. muhteşem ötesi
    31.08.2020
  • hep olduğu gibi özenli ve açıklayıcı yorumlarıyla bana yol gösteriyor. emin olun ki kendisine baktiran asla pişman olmaz. her dediğini yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum. kesinlikle eşsiz yorumunu deneyin.
    27.08.2020
  • çok teşekkür ederim
    26.08.2020
  • Teşekkür ederim Çağrı bey, gene çok ayrıntılı bir yorum yapmışsınız herşeyin hayırlısı diyelim beklemekten başka yapacak birşey yok:))
    16.08.2020
  • ilginç bir yorum gerçekten. ilk defa baktırdım, bekleyip göreceğz
    15.08.2020
  • detaylı özenli ayrıntılı yorumlarini çok beğeniyorum ve yorumlarını okuyunca kendimi huzurlu hissediyorum. kendisi benim akıl hocamdir . iyiki tanıdım kendisini. iyi ki var.
    15.08.2020
  • 5 6 yıldır bu platformdayım. Bu zamana kadar aldığım en gercekçi en mantıklı en tatmin edici yorumlamaydı. Kısa vadeler verdi. Bu yıl sonuna kadar belli olur. Umarım söylediklerini yaşarım🙏🏻 Sevgiler..🌸
    09.08.2020
  • Yorumun içinde öyle bir detay var ki bunu kimse bilmeden nasıl bilebildiniz, şaşkınlık içindeyim. Soğuk konuştuğum bir görüşmede bana evliliği ile ilgili bir şeyler söyledi ama o kadar saçma sapandı ki aynı zamanda hem şaşırdım hem çok öfkelendim. Onun için yaptığınız tasvir, kelimelerin içinde anlam araması, duraklamadan mana çıkarması vs benim yaptığım bir şey ve bunu onun da yaptığını bilmek müthiş olurdu. Haklısınız, birbirimizin ciğerini biliyoruz. Bu yüzden bu kadar takıntılı bir durumda gidiyor belki de her şey. Teşekkür ederim, sizi o kadar özlemiştim ki çok ama çok iyi geldiniz. Bir kez daha herkese mesajım şu: Ben Çağrı Bey'in bir yorumuna "bu böyle değil, olmaz" diye düşünüp 4 vermiştim ama zaman onun hakkı olduğunu gösterdi. Yani bir şey diyorsa bilin ki gerçek henüz karanlıkta ama sadece sizin için, Çağrı Bey ise her şeyi görebiliyor.
    06.08.2020
  • cok sagol cagri abi. dediklerini dinleyecegim. gorusuruz kendine iyi bak.
    05.08.2020
  • yine her zamanki gibi müthiş bir fal yorumuydu. detaylı özenli ve açıklayıcı... iyiki kendisini tanidim.
    29.07.2020
  • Ne kadar kuruntu yapsam da onu sevdiğimden yapıyorum o da beni yanlış anlıyor. Sizden o kadar eminim ki bana doğru olanı gösterecek anlatacaksınız , online olunca kaçırmamak yakalamak için nöbet tutuyorum.Allah’a emanet olun iyi ki varsınız , siz olmasanız nasıl atlatacağım bu dönemleri bilmiyorum.
    26.06.2020
  • mukemmel. her dediğini yaşıyorum. kesinlikle şahane. uzun özenli ayrıntılı yorumlarıyla bir numara...
    26.06.2020
  • super.. hep harika.. iyi ki var..
    25.06.2020
  • Çağrı bey iyi olduğunuza çok sevindim. Sizin bu kadar detaylı yaşadıklarımı hissedeceğinizi biliyordum:)) Yazdıklarınızda kadar isabetli o kadar haklısınız ki ve biz ise ilişki başından beri gelgit yaşamaktan ayrılığa bağışıklık kazandık, o kadar şeye rağmen ayrılamıyoruz herşeyin hayırlısı olsun inşallah:)
    30.05.2020
  • çok teşekkür ederim Allah razı olsun, seninde geçmiş bayramın kutlu olsun. kendine çok iyi bak, görüşürüz abicim :)
    30.05.2020
  • Dört gözle tekrar yorum almayı bekleyeceğim. Çok teşekkürler...
    29.05.2020
  • Çok teşekkür ederim
    14.05.2020
  • çok teşekkür ederim çağrı abi. sağol varol . kesinlikle haklısın. dediklerini bu zamana dek hep yaşadım. bundan sonrada yasayacagima eminim. dediklerini uygulayacağım. kendine çok iyi bak görüşürüz :)
    13.05.2020
  • ilk kez çağrı beye geldim ve çok beğendim. kesinlikle çok güzel bir fal yorumuydu. söyledikleri bire bir doğru. harika
    12.05.2020
  • çok teşekkür ederim çağrı abi her zaman ayrıntılı ve özenli yorumlarınla yoluma ışık tutuyorsun. sana ne kadar teşekkür etsem az. seni çok seviyorum iyiki varsin
    12.05.2020
  • İnanılmaz iyi buldum, tam nokta atışı. Asla ilişkiye dair bir bilgi de vermemiştim ama karşı tarafı aşırı doğru anlatmış. Dilerim ki bu süreç dediğiniz gibi ilerler. Çok teşekkürler 🙏
    10.05.2020
  • düşük puan veren kişi gerçekleri duymak zoruna gittiği için düşük puan verdi herhalde. çağrı bey birtanedir. pembe tablo çizmez. iyiki var.
    03.05.2020
  • Harika nokta atışlar. Doğru tespitler. Ayrıca kendimden farklı bir konu hakkında danışmama rağmen benimle ilgili de kısa bir yorum yapmanız büyük incelik. Emeğinize sağlık. Tekrar görüşmek üzere teşekkür ederim😊
    03.05.2020
  • olumsuz konuştu diye düşük puan verip karalamak ne derece doğru ? çağrı bey müthiş bir emek veriyor ve kimsenin bilemediği en ince detayları bile biliyor. bu zamana dek bana ne dediyse hepsini tek tek yaşadım. olumsuz konuştuğu zamanlar da oldu ama olumsuz dediği seyleri bile yaşadım. sırf duymak istediklerinizi söylemedi diye emeğe saygısızlık yapmak doğru değil. çağrı bilgin bu sitenin 1 numarasıdır. sen hiç canını sıkma abicim . senin nasıl Bir yorumcu olduğunu bilen biliyor zaten. gerisi teferruat :))
    02.05.2020
  • böyle saçma alakasiz bir yorum daha gormedim berbat
    02.05.2020
  • Çok teşekkürler...
    24.04.2020
  • Çok teşekkür ediyorum Çağrı bey Allah razı olsun..hayırlı ramazanlar dilerim..🙏
    24.04.2020
  • Çağrı bey iyi ki varsınız , hayatımın bilinmeyenlerini çözen en iyi sırdaşım dostum sizin için ne söylesem az
    23.04.2020
  • kendisinin yorumlarını çok beğeniyorum. her zaman detaylı hoş yorumlar yapıyor ve yorumları içime su serpiyor. kesinlikle kendisini herkese tavsiye ederim. mükemmel bir yorumcu
    23.04.2020
  • Tesekkurler.
    23.04.2020
  • Teşekkürler
    23.04.2020
  • muhtesem
    22.04.2020
  • ♥️
    13.04.2020
  • ilk kez baktırdım ve çok beğendim. çok güzel tespitlerde bulunmuş. ve sezgileri çok güçlü. kimsenin göremediği en ince ayrıntılara dahi değinmiş. kesinlikle çok beğendim ve herkese de tavsiye ederim
    13.04.2020
  • Bir tanesiniz...
    12.04.2020
  • Çağrı bey teşekkür ederim.Soru kısmı olmadığı için çok uzun bir süredir yorum almak istemiyorum.Çünkü burda siz bir emek veriyorsunuz ve biz de yorumunuzdan sonra sizin hissettiğiniz bize iyi gelen şeylerle ilgili bir soru sormak istiyoruz.Ama malesef bu engellenmiş durumda.Ben yine de buraya yazıcam,cevaplayabilceğinzii umud ederek;yırt dışına gidip yerleşme çok uzum zamandır isteidim ama o yolu bulamadığım bir konu ve bu sizce kimin vasıtası ile ve ne zaman olabilir?eğer bunu hissediyorsanız cevaplayabilirseniz sevinirim🙏🏻şimdiden çok teşekkürler..kendinize iyi bakın..
    02.04.2020
  • tabiki her zamanki gibi harika
    30.03.2020
  • Çok çok teşekkür ederim çağrı bey yine geleceğim sevgilerimle
    29.03.2020
  • süper
    29.03.2020
  • Çağrı bey her zaman size ve hislerinize çok hayranım, bana yazdığınız şeyleri daha çok hissetmeye başladım, söylediklerinizi konuşmaya başladı bile .Yüzyüze gelsek eminim daha çok konuşacak. Teşekkür ederim kendinize çok iyi bakın.
    29.03.2020
  • efsane müthiş!
    22.03.2020
  • Sizden yorum almayı çok özlemişim... Çok iyi geliyorsunuz bana. İyi ki varsınız Çağrı abi.
    16.03.2020
  • şahane
    05.03.2020
  • Efsanee. her zaman 1 numara!
    03.03.2020
  • ❤️
    01.03.2020
  • Çok sağolun...
    26.02.2020
  • tabiki her zaman oldugu gibi yine muhteşem bir yorum aldım kendisinden ve dediklerini her zaman yaşıyorum. kesinlikle tavsiye ederim
    26.02.2020
  • çok güzel bir faldi
    24.02.2020
  • muhteşem
    24.02.2020
  • Teşekkürler çağrı bey! Anlık durum analizleriniz çok güzel. Umarım gelecek de çıkar ve tekrar tekrar gekirim size 🙏🏻
    23.02.2020
  • Çok teşekkür ederim, yorumlarınız benim için çok önemli...iyi ki burdasınız, bizimlesiniz...Siz de Allah’a emanet olun
    20.02.2020
  • Allah razı olsun sizden
    20.02.2020
  • yine her zamanki gibi ağzımı açık bırakan bir yorumdu. her falda ağzım açık kaliyor.mitlaka deneyin
    20.02.2020
  • iyiki varsin çağrı abicim. çok teşekkür ederim
    18.02.2020
  • Çok sağolun, beni anlayan tek insansınız...desteğiniz çok iyi geliyor
    14.02.2020
  • Tüm güzel Duaları güzel yorumları hak eden benim muhteşem Yorumcum binlerce teşekürler.❤⭐⭐⭐⭐⭐
    14.02.2020
  • Canım Kardeşim güzel Insan Ruhumun ilacı benim fedakar deģerli Yorumcum canım Caģrım Allahım senden razı olsun.Dualarınla gercek hisslerinle yol alıyorum.Aldığın ücret helal olsun.Sevgililer günün kutlu olsun.❤⭐⭐⭐⭐⭐
    14.02.2020
  • yine her zaman olduğu gibi yoluma ışık tutup beni aydınlattığın için sana çok teşekkür ederim abicim. iyiki varsin
    14.02.2020
  • Çağrı bey, siz enerjinizi bana yazıp söylemesiniz bile ben hep hissediyorum ve gerçekten bana iyi geliyor huzur veriyor,ruhumu da şifalandırıyorsunuz çok teşekkür ederim.
    12.02.2020
  • mükemmel yorumları kendimi daha iyi hissetmemi sağlıyor. hisleri çok güçlü, mükemmel yorumluyor.
    09.02.2020
  • Sizden yorum almadan yapamıyorum. İyi ki varsınız, tüm desteğiniz için sağolun...
    08.02.2020
  • Tesekkurler
    07.02.2020
  • 🙃
    07.02.2020
  • iyi ki varsınız
    06.02.2020
  • ilk kez baktırdım ve resmen şoka girdim. harika yorumluyor
    04.02.2020
  • süper
    29.01.2020
  • müthiş
    29.01.2020
  • Çok güzel inş gerçekleşir...Çağrı bey anlık analizlerde harika
    27.01.2020
  • Sosyal medyada fotolarını görünce çok umutlanmıştım, artık herşeyden vazgeçti kendi hayatına bakıyor diye:)) kurtulamayacağız kolay kolay galiba , Allah yardımcımız olsun gene bir sürü şeye ışık oldunuz , uzun zamandır yorum alınca artık yorumcu değil kadim bir dost olarak görüyorum sizi çok teşekkürler..
    26.01.2020
  • her zamanki gibi mükemmel ötesi...
    23.01.2020
  • Bu zor dönemlerimde sayenizde sabredebiliyorum
    21.01.2020
  • Size de çook sevgiler...
    20.01.2020
  • Sizinle karşılaştığım için çok şanslıyım gerçekten...Hep bizimle olun, yolumuzu aydınlatın...
    17.01.2020

Katina Aşk Falı




Başarı %98 Kredi 3000
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 45 dakikada yorum yapıyor.
04/05/2013 tarihinden beri 2332 katina baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Çağrı bey birebir yaşadıklarımı anlattınız size güveniyordum zaten çok teşekkür ederim korkuyorum ama bu fırtına da dinmeyecek böyle nasıl olacak
    13.01.2021
  • teşekkür ederim,
    10.01.2021
  • iyiki karşıma çıktın, senle sohbet etmeyi seviyorum, ve fallarınıda tek tek cikiyor
    05.01.2021
  • seni iyiki tanımışım abi, zorlu bir yıl oldu ve senin desteğin benim için çok kıymetli, iyiki varsın, mutlu huzurlu bir yıl olsun inşallah, kendine çok iyi bak, görüşürüz abicim
    31.12.2020
  • Iyi seneler sizede ❤️ cok tesekkur ederim 🦋
    31.12.2020
  • fevkalade
    27.12.2020
  • çok teşekkür ederim, hayırlısı olsun insallah
    23.12.2020
  • seni çok seviyorum abi, desteğini samimiyetini yürekten hissediyorum, iyiki varsın, görüşmek üzere,
    23.12.2020
  • mükemmel bir yorum, cok tesekkür ederim🥰
    17.12.2020
  • hep olduğu gibi mükemmel ötesi bir fal yorumu... mujteşemmm
    17.12.2020
  • destekçim, sırdaşım, dostum, abim .. herşeyin oldun, iyiki seninle karşılaştık ...
    16.12.2020
  • bu zor zamanlarimda yoluma ışık oldun her zaman. iyiki seni tanıdım
    13.12.2020
  • muhtesemmmm bu sitenin 1 numarasi
    13.12.2020
  • çağrı abi sen benim için çok değerlisin. her falıni yaşıyorum, çok teşekkür ederim. seni çok seviyorum
    13.12.2020
  • iyiki varsın abi
    11.12.2020
  • Canım Çağrı abim, iyi ki varsınız
    01.12.2020
  • İnsanların iç dünyasını o kadar iyi okuyor ki...
    30.11.2020
  • seviyorum seni abi. iyi bak kendine. Allah'a emanet ol , gorusuruz
    30.11.2020
  • mukemmel her zamanki gibi
    27.11.2020
  • Tam zamanında çevrimiçi oldunuz, sizden başkası inanın ki beni anlamıyor, hep bizimle olun...
    27.11.2020
  • muhteşem bir fal olmuş her zamanki gibi . sevgiler.
    26.11.2020
  • seni seviyorum abi, özlemişim seninle konuşmayı, iyiki varsın.
    26.11.2020
  • Her zaman en dobra, ve en nokta atışlı yorumlar yapıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
    28.10.2020
  • mükemmel ötesi yorumlarıyla her zaman bir numara..
    28.10.2020
  • yine her zamanki gibi dediklerini tek tek yaşadım. gerçekten mükemmel
    28.10.2020
  • çok teşekkür ederim abi. ağzına yüreğine sağlık. iyiki varsin.
    26.10.2020
  • çok güzel bir yorumdu, kesinlikle çok çok beğendim, her falında dediklerini zamanla yaşıyorum, muazzam yorumları var. harika.
    23.10.2020
  • yine kafamda dönüp duran tüm soru işaretlerini aydinlatip rahatlattı, ve dedikleri her zaman tek tek çıkıyor, ne zaman soru işaretleri içerisinde kendimi kaybetsem soluğu burda alıyorum, kendisi dürüst özenli detaylı yorumlarıyla önüne her zaman ışık tutuyor, pembe tablolarla değil , dürüst bir şekilde herşeyi anlatıyor ve her dediğini yaşıyorsunuz, mutlaka eşsiz yorumunu deneyimlerin derim.
    22.10.2020
  • çok çok teşekkür ederim. senin benim üzerimde emeğin çok. ve seni Allah için çok seviyorum çağrı abi. inşallah herşey güzel olsun.
    17.10.2020
  • Yazdıklarınızdan dolayı sabaha kadar ağladım. 2 senedir onun bana dönmesini bekliyorum çok üzüldüm çok yoruldum sağlığıyla ilgili kısa konuşmalar oldu sadece bunlar artık yetmemeye başlayınca bende 2 aydır uzak durmaya karar verdim . Vazgeçmekle ve olabildiğince kalmak beklemek arasında kalmıştım. Dün zaten içimde bir hüzün vardı derman istiyordum. size danışmam beni tekrar ayağa kaldırdı. Duygularım stabil di uzun zamandır öünkü kendi kendime bu duygularla nereye kadar devam edebilirdim. hatta o dönerse bendeki sevgi aynı mı acaba diye düşünürken dün yazdıklarınızı okurken ağlamam onu ne kadar çok sevdiğimi bir kere daha gün yüzüne çıkardı. Bana attığınız bu tokat beni kendime getirdi. Benim ondan başka sevdiğim olamaz ki zaten. Çünkü ben onu çocuklarımla aynı kefeye koyalı çok oldu. Onun iyileşmesi en büyük duam şu sıralar. Sizin le tanışdığım için çok memnun oldum. Dilerim söylediklerinizi yaşarım Allahımın izniyle. Hoşçakalın. filiz.
    16.10.2020
  • Woooww, İnşallah yorumladığınz gibi olur Çağrı bey. İlk kez baktırdım. Çok beğendim. Enteresan ve detaylı yorum tarzı var. Çok teşekkür ederim👍👍👍👍👍
    15.10.2020
  • harika :)
    15.10.2020
  • seni çok seviyorum çağrı abi. iyiki varsin.
    15.10.2020
  • Ne güzel yorumlamışsınız 🙏🏼🙏🏼
    14.10.2020
  • Çağrı bey , çok teşekkür ederim son bir senedir aldığım yorumlarınızdaki ayrıntıları fark etmeye ve görmeye başladım ilk okuduğumda nasıl olabilir dediğim şeyler bakıyorum çıkıyor :) gelecek için de hayırlısı ise olsun diyorum.
    12.10.2020
  • Hem çok nokta atışı hem de çok gerçek bir yorumdu
    12.10.2020
  • mükemmel harika ne diyebilirim ki . her zaman dedikleri çıkıyor. çağrı bilgin bu sitenin en iyisi !
    12.10.2020
  • umarım herşey güzel olur. her zamanki gibi harika bir yorumdu. seni çok seviyorum çağri abi
    11.10.2020
  • çok teşekkür ederim, çok güzel bir faldi.
    11.10.2020
  • en karanlık günlerime her zaman umut oldun, dediklerini her zaman yaşadım. ama dediklerin ciksada çıkmasa da ben yine de her zaman sana gelmeye dewam edeceğim, çünkü bana sırdaş , arkadaş, dost, abi oldun. sana çok teşekkür ederim. inşallah bu zorlu sureclerde geride kalacak. kendine çok iyi bak. görüşuruz .
    07.10.2020
  • uzun detaylı açıklayıcı ve oldukça dobra bir yorumdu. evet kendisinin yorumları yüreğime su serpiyor ama sırf beni rahatlatmak için güzel şeyler söyleniyor. olumlu olumsuz ne görüyorsa söylüyor. ki benim için de önemli olan bu zaten. iyiki kendisini tanımışım. olumlu olumsuz dürüst dobra bir yorum istiyorsanız mutlaka çağrı beyi deneyin derim
    03.10.2020
  • her zamanki gibi mükemmel harika sezgilerinle bana yol gösterdiğin için minnettarım abicim. iyiki varsin
    02.10.2020
  • çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. sende kendine çok iyi bak. görüşürüz abicim
    02.10.2020
  • Yorumunuz için çok teşekkür ederim 🙏
    25.09.2020
  • Cok mükemmel yorumlanmis gercekten :)
    25.09.2020
  • Çok teşekkür ederim Çağrı Abi :)
    25.09.2020
  • çok teşekkür ederim.cok güzel akicidetayli bir yorumdu ve tüm sorularıma cevap buldum. fevkalade bir yorumcu.
    25.09.2020
  • çok teşekkür ederim abicim. sağol. dediklerini uygulayacağım mutlaka. Allah senden razı olsun.
    22.09.2020
  • Saolun Çağrı bey .. güzel haberler almak dileğiyle artık......
    14.09.2020
  • çok teşekkür ederim Çağrı Bey. yine merakla bekliyorum 🤗
    14.09.2020
  • çok güzel bir faldi. gercekten seninle konuşurken çok rahatlıyorum. resmen terapi gibi geliyor. çok teşekkür ederim.
    05.09.2020
  • secilebilecek en olumsuz kartlari secmisim kendi adima memnun olucak bi durum yok tabi ama sanirim enerjimizde tutmadi uzgunum,emege saygi tesekkurler....
    02.09.2020
  • çok teşekkür ederim. ilk kez kendisine fal baktırdım ve herşeyi bildi. kesinlikle yorumunu alın. hisleri çok güçlü .
    01.09.2020
  • çok teşekkür ederim , kendisi her zamanki gibi yorumlarıyla onume ışık oldu, benim tek favorimdir kendisi 😊
    27.08.2020
  • söylemediğim şeylere bile detay vermenize inanamıyorum umarım dediğiniz gibi bir barışma olur o zaman koşarak yine size geleceğim
    26.08.2020
  • çağrı abi seni çok seviyorum, her bir kelimen benim için çok kıymetli. ve her dediğini yaşıyorum. iyiki varsın.
    24.08.2020
  • çok teşekkür ederim abicim. sağol varol. inşallah herşey güzel olur.
    22.08.2020
  • Sağolun Çağrı abi, enerjiniz bana iyi geliyor
    15.08.2020
  • çağrı bey eşsiz hissiyata sahip ulaşılması zor ve ne söylerse yaşadığım bir yorumcu iyiki var çok teşekkür ederim hep bizimle olun
    14.08.2020
  • desteğin yardımın için minnettarım.. iyiki varsın
    13.08.2020
  • Walla emeklerinize sağlık, çok önemli detaylar vermişsiniz. Çıkarsa haber vericem mutlaka. Çok teşekkürler.
    08.08.2020
  • Teşekkür ederim Çağrı bey herşeyi tüm ayrıntıları ile anlattınız..Buraya eminim sıkıntılı sorunlu olan, Sorunlarının içinden çıkamayan kişiler geliyor hep..Aralarında evli olup veya evli insanlarla birlikte olanda vardır.Lütfen bu kişilere bulaşmayın.Ömrünüzü boşancam zaten mıtsuzum diye sizi oyalayanlara harcamayın..Hepsi yalan hepsi arayışta olan insanlar.Pislikleri ortaya çıksa karısının ayağını öpecek özürler dileyecek karakteri olmayan insanlar bunlar.Böyle şeylere bulaşacağımı hiç düşünmezdim ama 2 senedir evli bi adam ömrümü hayatımı zehir ziyan etti ve ülkemizde kadın cinayetleri son sürat artarken kadınlarımız dikkatli olsun. Çağrı beyin dediği gibi kendi değerinizi bilin,böyle elinizden tutmaya cesaret edemeyen insanlarla ömrünüzü harcamayın..Kadınlarımız değerli
    07.08.2020
  • çok teşekkür ederim, yine son derece doğru analizler ile yorumladınız. Çağrı Bey kesinlikle bir efsane, aradan bir yol geçse de dediğini yaşayıp geliyorsunuz işte. Hem de olmaz derken... O yüzden kesinlikle dinleyin onu derim.
    05.08.2020
  • çağrı beye bir yakinimin tavsiyesiyle ilk defa fal baktırdım ve çok memnun kaldım. tüm sorularınızı net bir şekilde cevaplıyor ve hisleri sezgileri gerçek çok güçlü. yorumları çok ayrıntılı ve güzel. Aldığı parayı hakediyor . mutlaka yorum almalısınız. sevgiler.
    02.08.2020
  • harika her zaman olduğu gibi mukemmelll
    02.08.2020
  • Çağrı bey , çok güzel yorumlamışsınız belki ona haksızlık ediyorum ama bu davranış şekli beni çok üzüp hasta ediyor ,bu yüzden sabrım kalmadı artık birbirimizi kaybedebiliriz , çok da zaman geçti ne desem beni anlamıyor sevgisi çok güzel ama birşeyleri düzeltmek için çabası yok , benim artık gerçekten artık ondan uzaklaşmam gerekiyor, çok teşekkür ederim.
    02.08.2020
  • Çok sağolun Çağrı abi. Yorumlarınızı özledim
    29.07.2020
  • tabiki her zamanki gibi şahaneee
    29.07.2020
  • Çok yakın abim oldu artık. Her zaman yolunu beklediğim kişi
    29.07.2020
  • sevgiler... 🥰💖🦋🌺
    29.07.2020
  • çağrı beye ilk kez baktırdım ve çok memnun kaldım. herşeyi bildi. mutlaka deneyin
    29.07.2020
  • çağrı abi iyiki varsın. hayatımda ne olursa olsun hemen koşup sana geliyorum. bir tek sana anlatıyorum. sen olmasan ne yapardım bilmiyorum. iyiki varsın. iyiki....
    26.07.2020
  • Kendisi benim danistigim ve yorumunu önemsediğim tek kişidir. Iyiki onunla yollarimiz kesişmiş, iyi ki tanıdım kendisini. Tereddutsuz yorum almanizi tavsiye ederim.
    19.07.2020
  • Çağrı bey söylememem lazımdı ama biran sanki söylersem bazı şeyleri itiraf ettiririm gibi geldi , aynı sizin söylediğiniz gibi düşünüyor keşke bazı şeyler karşıma çıkmasın diyorum ama çıkıyor işte !!! Çok teşekkürler iyi ki varsınız..
    16.07.2020
  • çok teşekkür ederim abicim. yorumun moral oldu bana, sağol. seni çok seviyorum
    11.07.2020
  • çok sağol abicim . Allah senden razı olsun. seni çok seviyorum.dediklerin her zaman çıkıyor. her dediğini yasiyorumm . İnşallah herşey güzel olur. kendine çok iyi bak. görüşürüz :)
    01.07.2020
  • Ya en önemli yeri az anlatmışsın Çağrı bey :( onunla ilgili benim yaşayacaklarım. Yine geleceğim çünkü valla yorumlara doyamıyorum...
    30.06.2020
  • Canım benım yorumlarını yasayarak tekrar tekrar gelıyorum.hıc yanılmadın.ruya gıbı oldu bu falın okuyup okuyup duruyorum❤️
    26.06.2020
  • Çok teşekkür ederim Çağrı Bey. Dört gözle beklediğim insan. Her zaman takipteyim...
    24.06.2020
  • tabiki her zamanki gibi harika muhtesemmmm iyiki var. çok seviyorum çağrı abiyi
    22.06.2020
  • çağrı abi iyiki varsın. her zaman bana destek olduğun için sana minnettarım. Allah razı olsun. dediklerin her zaman tek tek gerçekleşiyor ve her dediğini yaşıyorum. analizlerin harika ve sezgilerin çok güçlü . mükemmel bir yorum yapmışsın yine. çok teşekkür ederim. sağol varol .
    16.06.2020
  • çok beğendim. çok güzel bir yorumdu. ağzına sağlık. çok teşekkürler.
    08.06.2020
  • ilk kez kendisine baktırdım . çok memnun kaldım. detaylı uzun yorumlar aldım. hisleri çok kuvvetli. kesinlikle tavsiye ederim. gönül rahatlığıyla fal baktirabilirsiniz çağrı beye. çünkü kendisi bu işi gerçekten biliyor. muhtesemm
    30.05.2020
  • çok teşekkür ediyorum. şahane bir yorumdu. sevgiler.
    19.05.2020
  • her zamanki gibi muhteşem bir şekilde yorumladı. kafamdaki tüm soru işaretlerine cevap buldum. çok teşekkür ederim ❣️❣️❣️❣️
    15.05.2020
  • Çağrı bey can dostum. Her zaman danışdığım!
    14.05.2020
  • keyif vermiyor derken kastettigim şuydu; bu aralar mutsuzum. o yüzden hicbirseyden tam keyif alamıyorum. sanırım mevsimsel bir depresyondan falan geçiyorum. senin yorumlarını çok beğeniyorum ve her zaman hislerini takdir ediyorum çünkü soylemedigim ayrıntıları bile görüp söylüyorsun. o yüzden sana sonsuz güveniyorum. yeniden gorusunceye dek kendine iyi bak, sağlıcakla..
    12.05.2020
  • çok teşekkür ediyorum moralim düzeldi
    10.05.2020
  • her zamanki gibi harika bir yorumdu. dedikleri yüzde yüz dogru. her zaman nokta atışı yorumlar yapıyor ve dediklerinin hepsi tek tek gerçekleşiyor. mutlaka kendisinden yorum alın. efsane
    10.05.2020
  • çok teşekkür ediyorum emeğinize sağlık inşallah dediğini gibi olur
    10.05.2020
  • çağrı beyi ilk binnaz ailesine geldiğimde kardeşim sayesinde tanıdım ve yıllardır ne karakteri ne uslubu nede öngörüleri yanıltmadı çağrı beye kendinizi bırakın onun bu hisleri allahtan bir lutuf mutlaka tanışın ne dediyse yaşadım yaşamaya devam ettim çağrı demişti dedim iyiki tanıdım iyiki var o bir efsaneeeeee
    10.05.2020
  • çağrı bey bu işin piridir. her seferinde uzun ve detaylı yorumlar yapıyor ve her dediğini yaşıyorum. bu sitede dediklerine güvendiğim tek kişidir diyebilirim. pembe tablo çizmez ve olumlu olumsuz her gördüğünü söyleyen dürüst biridir. dürüstlüğünu çok seviyorum. baktırmak isteyenler olursa eğer kesinlikle tavsiye ederim. pişman olmazsınız ! number one !
    10.05.2020
  • çağrı bey muhteşemsiniz ne derseniz yaşıyorum içindeyim allahtan gelen mükemmel bir. hissiyatınız var beğefendiliğiniz uslubunuz anlayışınız herşeyinizle efsanesiniz
    10.05.2020
  • çok teşekkür ederim çağrı abicim. her zamanki gibi harika bir yorumdu. iyiki seni tanımışım
    10.05.2020
  • iyiki varsın ❣️❣️❣️❣️
    08.05.2020
  • Çağrı bey, çok çok teşekkür ederim.. Bu kadar gerçekçi olabilir.. bekleyip göreceğim, eminim yorumlarınız çıkacak...İyi akşamlar...
    08.05.2020
  • muhteşem
    07.05.2020
  • Net bir yorumdu yine,emeğinize sağlık.Teşekkür ederim :)
    07.05.2020
  • Çağrı Bey yine muhteşemdiniz.Yorumunuzu sahur vakti ağzım açık okudum.İçimi rahatlattınız..Emeginize ve yüreğinize sağlık...Sevgilerimle...💞💞💞💞💞
    06.05.2020
  • süper
    06.05.2020

Giriş Yap

ya da
Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
Şifreni mi unuttun?
Giriş
Kayıt olarak ya da giriş yaparak Kullanım ve Gizlilik Koşullarını okuduğumu ve kabul ettiğimi beyan ederim.

Kayıt Ol

Size özel bir deneyim için Binnaz'a katılın ve indirimlerden haberdar olun!
Kayıt Ol

Kayıt Ol

Üyelerimize tanıdığımız ayrıcalıklardan faydalanmak istiyorsan aşağıdaki formu doldurarak sitemize kayıt olabilirsin.
ya da
Zaten üye misiniz? Giriş yapın

Şifre Sıfırla

Eğer daha önce şifre oluşturmadıysan veya şifreni unuttuysan, aşağıdaki formu doldurup e-mail adresine şifre sıfırlama talebi gönderebilirsin.

Üye Kategorileri Hakkında Bilgi

Üyelerimiz harcadıkça kazanıyor. Yer seviye yeni fırsatlar sunuyor.